Rabobank Assen en Noord-Drenthe en FC Zuidlaren verlengen hoofdsponsorschap voor de jeugd
FC Zuidlaren
De Rabobank Assen/Noord Drenthe en de FC Zuidlaren hebben het lopende sponsorcontract met 2 jaar verlengd. De Rabobank Noord Drenthe ondersteunt hiermee ook de komende twee jaar de jeugdafdeling van FC Zuidlaren welke inmiddels is gegroeid naar 400 jeugdleden.
Rabobank Assen/Noord Drenthe
Al enige jaren is Rabobank Assen en Noord-Drenthe de vaste sponsorpartner bij de jeugd van bijna alle voetbalverenigingen in de gemeenten Aa en Hunze, Assen, Midden-Drenthe en Tynaarlo. Een uniek partnership waaruit inmiddels mooie relaties en verbindingen zijn ontstaan. Voor de bank is de jeugd een belangrijke doelgroep, want uiteindelijk zijn zij de toekomst.
Samen ambities waarmaken
De coöperatieve gedachte van Rabobank is dat je samen meer bereikt dan alleen. Samen ambities waarmaken! Dit is de basis van veel opvattingen waarmee Rabobank zich onderscheidt van andere banken. Rabobank Assen en Noord-Drenthe sponsort activiteiten waarbij mensen elkaar ontmoeten en samenwerken.
Win-win situatie
‘Voor ons betekent sponsoring meer dan het verstrekken van geld alleen. Wij zien sponsoring als een samenwerking waarbij twee partijen elkaar van dienst zijn en elkaar een podium geven. De gesponsorde krijgt van ons faciliteiten, menskracht, kennis of geld. Wij verwachten daarvoor een passende, originele en ook commerciële tegenprestatie. Zoals bijvoorbeeld onze acties die zichtbaar zijn op de website van de gesponsorde verenigingen. En de mogelijkheid tot een netwerk- of relatiemarketing activiteit. Hierdoor maakt ook uiteindelijk commercie een onderdeel uit van de sponsorrelatie (win-win)’, aldus Lammy Kobes, afdeling sponsoring van de bank.
Op de foto de ondertekening van het contract door Sander Clermonts (financieel adviseur Rabobank) en Richard van Leeuwen (voorzitter FC Zuidlaren). Op de foto verder Peter Zuidhof en Han van der Veur van de sponsorcommissie van FC Zuidlaren en de jeugdspelers Siem en Ties.